Favorilerim 0

Teslimat ve İade

WWW.EYTAY.COM.TR
ÜRÜN ve PARA İADE ŞARTLARI

Lütfen bu belgeyi dikkatli biçimde okuyun. Bu web sitesi üzerinden almış olduğunuz ürünlerin iadesi ile ilgili, haklarınızı, yükümlülüklerinizi ve önemli bilgileri içerir.

Taraflar
Alıcı : www.eytay.com.tr web sitesi üzerinde üyeliği aktif olan ve site üzerinden alışveriş yapmış Ey-Tay Tekstil müşterileri.

Ürün Değişim Şartları
Ey-Tay Tekstil’dan aldiginiz urunlerde degisim isteği ancak hasarlı ürün satışı yapıldığında ve stoklar ile sınırlı kalmak koşuluyla geçerlidir.

Değişim talebi, siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 2(iki) iş günü içinde ve bu dokümanda yer alan “İade Edilecek Ürünlerde Aranan Şartlar” başlığı altındaki koşullar çerçevesinde uygulanacaktır. Stokta olmayan ürünlerin değişimi gerçekleşemeyeceğinden, ürün bedeli hesabınıza alacak olarak kaydedilecektir.

Cayma Hakkı
ALICI, sözleşme konusu ürün veya ürünlerin web sitesi üyeliği sırasında bildirdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 7 (yedi) gün içinde cayma hakkını kullanabilir.

Cayma hakkının kullanılması için 7 (yedi) gün içinde eytay@eytaytriko.com e-posta hesabına bildirimde bulunulması ve ürünün hiçbir şekilde kullanılmamış ve ambalajının açılmamış olması şarttır.

Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICIya teslim edilen ürüne ilişkin fatura aslının da iadesi zorunludur. Cayma hakkına ilişkin ihbarın ulaşmasını takip eden 7(yedi) gün içinde ürün SATICIya iade edilir. Aynı süre içinde Ürünlerin hasarsızlık kontrolü yapıldıktan sonra “İade Süreci Aşamaları” çerçevesinde işlemlere başlanır.

Cayma Hakkı Dışındaki İade Sebepleri
Ey-Tay Tekstil müşteri memnuyetini ön planda tutmaktadır.

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 2(iki) iş günü içinde, hasarlı, yanlış ve eksik gönderilmiş ürünleri aşağıdaki şartlar ve koşulları sağlaması durumunda iade edebilirsiniz.

Eğer teslim aldığınız siparişinizde hasarlı ürünler olduğunu iddia ediyorsanız,en fazla 2 (iki) iş günü içinde bize ibraz etmeniz önemlidir. Aksi takdirde ürünün Ey-Tay Tekstil’den hasarlı yollandığı kabul edilmeyecektir. Bu uygulamamız bu dokümanda yer alan”İade edilecek Ürünlerde Aranacak Şartlar” ve “Para İadesi” başlığında yer alan kurallar çerçevesinde uygulanacaktır.

İade Edilecek Ürünlerde Aranacak Şartlar :
•İade edeceğiniz ürünün, paketi hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş olması gerekmektedir.
•İade etmek istediğiniz ürünün tüm aksesuarları, taşıma çantaları, özel ambalaj malzemeleri, etiketleri, Ey-Tay Tekstil Ürün Barkodları ürün ie birlikte hasarsız ve eksiksiz teslim edilmek zorundadır.
•UPS, DHL, Aramex ve FEDEX ile siparişiniz teslim edildiğinde, kargo yetkilisi eşliğinde pakedinizi açmalı ve ürünü kontrol etmelisiniz. Özellikle ezilmiş, yırtılmış, açılmış veya ıslanmış paketlerde bunu yapmanız çok önemli. Beklenmedik bir durumda, sorunlu ürünle karşılaşırsanız paketi teslim almayıp kargo yetkilisine tutanak tutturarak kargo şirketi tarafından tarafımıza iade edilmesini sağlamanız gerekmektedir. Bu kosul, kendi özel kargo firmasını kullanan musterilerde de gecerlidir.
•Kendi Özel Kargo firmasını kullanan ALICI’lar, bu kargo firmalarından kaynaklanan hasarlardan ve ürün iadesinin nakliyesi ve para iadesi için gerekli her türlü masraftan kendileri sorumludur.

Para İadesi
•Bankanıza bağlı olarak, iadenizi kredi kartınızda veya hesabınızda görmeniz, bir kaç gün sürebilir. 
•Ey-Tay Tekstil , ilgili ödeme sisteminin ALICIya ne zaman para iadesi yapacağından sorumlu tutulamaz. Ey-Tay Tekstil’in yasal sorumluluğu ilgili ödeme sistemine, geri ödeme emrini verdiği tarihtir. 
•İade işleminizin hesabınıza veya kredi kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde, size gönderdiğimiz bilgi e-postasının içinde yer alan İade İşlem Numarasıyla bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz. 
•Fatura aslı gönderilmezse, ALICIya KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez. İade edilen ürünün, ihracat, teslimat ve nakliye bedeli, para iadesi için yapılacak banka masrafları ve diğer ödeme sistemlerine ait komisyon tutarları ALICI tarafından karşılanır.
 

İade Süreci Aşamaları
1-Müşteri yukarıda anlatılanlar ile sınırlı kalmak koşulu ile 7 gün içinde iade talebinde bulunabilir.
2-İade talebini oluşturan etkenler ve ürün fotoğrafları detaylı olarak eytay@eytaytriko.com  adresine e-mail ile bildirilir.
3-İade işlemi sırasında E-Ticaret Müşteri İlişkileri Departmanı Alıcı ile telefon vasıtası görüşme ihtiyacı hissedebilir. Bu yüzden Alıcı, erişilebilir bir telefon numarasını da bildirmek zorundadır.
4-Ey-Tay Tekstil’de yapılan ön inceleme ile iade talebi değerlendirilir. Bu değerlendirme, bu dokümanda yer alan “İade Edilecek Ürünlerde Aranacak Şartlar” başlığında detaylandırılmıştır.
5-Yapılan değerlendirme sonucu müşterinin e-mail adresine yazılı olarak bildirilir.
6-İade alımına karar verilen ürünler Alıcı tarafından kargo vb. her türlü masrafı kendisine ait olmak üzere iade faturası düzenlenerek Ey-Tay Tekstil İade Adresine yollanır yada elden teslim edilir. Bu dokümanda yer alan “Para iadesi” başlığında anlatılanlar esas alınacaktır)
7-Para iadeleri için bu dokümanda yer alan “Para iadesi“ başlığında anlatılanlar esas alınacaktır.

İade Adresi (İade Adresi tam ve eksiksiz yazılmalıdır)
EY-TAY TRİKO TEKSTİL SAN.TİC.LTD.ŞTİ.
Soğanlı Mah. Feritselimpaşa Caddesi İlhan Sokak No:1/C İstanbul / Bahçelievler
Email : eytay@eytaytriko.com
WhatsApp: +90 533 655 84 36

whatsapp