Satış Sözleşmesi

EYTAY.COM.TR
MÜŞTERİ HAKLARI

Bu dokümanda yer alan tüm kurallar, prensipler ve uygulamalar, “Ürün ve Para İadesi” ve “Mesafeli Satış Sözleşmesi” dokümanında belirtilen hükümlerle çelişmediği sürece geçerlidir.

Ey-Tay Tekstil, müşterilerine sunduğu hizmet kalitesini sürekli iyileştirme taahhüdü ile çalışmaktadır ve bu amaçla iç denetim faaliyetlerini düzenli olarak yürütmektedir. Ayrıca, müşterilerini bilgilendirmeyi ve bilinçlendirmeyi bir görev olarak kabul etmiştir.

Tüketici Hakları
Bizden aldığınız ürünler aşağıdaki standartlarda size ulaştırılır:
• Ürünler tatmin edici kaliteye sahip olmalıdır. İmalat hatası nedeniyle kusurlu olan ürünler ücretsiz olarak değiştirilecektir.
• Ürünler amacına uygun olmalıdır; niteliği, içeriği ve özellikleri imalatçı tarafından belirtilen şekilde olmalıdır.

Eğer ürünler bu kriterlerden herhangi birini karşılamıyorsa, ürün kusurlu sayılır ve aşağıdaki haklara sahipsiniz:
a) Onarım
b) Değişim

Bu haklar, web sitesinde yer alan “Ürün ve Para İadesi” ve “Mesafeli Satış Sözleşmesi” dokümanındaki kurallarla çelişmediği sürece eytay.com.tr üzerinden satın aldığınız tüm ürünler için geçerlidir. Aksi durumda, Ey-Tay Tekstil üretici nezdinde haklarınızı arayacaktır.

İkinci Kalite veya Kusurlu Ürünler
Ey-Tay Tekstil bir ürünün veya ürün grubunun ikinci kalite veya kusurlu olduğunu bildirirse ve siz bu ürünü kabul ederseniz, söz konusu ürünü iade edemez veya değişim talep edemezsiniz.

İndirimli ve Kampanya Ürünleri
Stoklarla sınırlı olan indirimli, kampanya ve fırsat ürünlerinde kusur olması halinde, değişim veya para iadesi yapılamaz. Ancak ürün bedeli hesabınıza alacak olarak yansıtılır ve bir sonraki sipariş tutarından düşülür. 6 ay boyunca sipariş vermeyen müşterilerin hesap bakiyeleri ve Ey-Tay Tekstil Puanları silinir ve hak talep edemezler.

Ürün Fiyatları ve Haklarınız
eytay.com.tr üzerinden ürün alırken, ürün fiyatı ve seçtiğiniz ödeme, nakliye ve ihracat yöntemine ilişkin bedeller dışında herhangi bir ücret talep edilmez. “Ödeme” ekranında görünen toplam tutarı ödersiniz. Ürünün daha sonra indirimli veya kampanyalı fiyatını görmeniz, size herhangi bir hak sağlamaz.

Nakliye ve İhracat İşlemindeki Haklarınız
Ey-Tay Tekstil, nakliye firması ile müşteri arasındaki süreci koordine etmektedir. İstediğiniz nakliye firması ile çalışabilirsiniz. Ürün teslim süresi açısından eytay.com.tr’nin sorumluluğu, ürünün nakliye firmasına teslimi ile son bulur. Nakliye firmalarından kaynaklanan gecikmeler ve hasarlardan Ey-Tay Tekstil sorumlu değildir.
Buna karşın, nakliye firması ile sorun yaşamanız durumunda, lütfen derhal bize bildirin. Haklarınızın korunması ve çözüm sağlanması konusunda yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

Şikayetinizi Bildirmek İçin
Ürünler veya hizmetlerimiz ile ilgili bir sorun yaşamanız durumunda, lütfen bizimle hemen iletişime geçin. Aşağıda bize ulaşabileceğiniz tüm iletişim bilgileri yer almaktadır:

EYTAY.COM.TR – E-Ticaret Müşteri İlişkileri
Email: eytay@eytaytriko.com | WhatsApp: +90 533 655 84 36

Adres
EY-TAY TRİKO TEKSTİL SAN.TİC LTD.ŞTİ.
Koçman Cad. Bağlar Mah. No:45/1 Nirvana Güneşli B-Blok 79/78 Güneşli/İstanbul
Tel: 0212 644 13 75 | WhatsApp: +90 533 655 84 36