EYTAY.COM.TR
MÜŞTERİ HAKLARI
Bu dokümanda yer alan tüm kural, prensip ve uygulamalar
“Ürün ve Para İadesi” ve “Mesafeli Satış Sözleşmesi” dokümanında yer alan
ifadeler ile çelişmedikçe geçerlidir.
Ey-Tay tekstil, müşterilerine sunduğu hizmet kalitesini sürekli arttırma
gayreti içindedir. Bunu sağlayabilmek için iç denetim faaliyetlerini aksatmadan
sürdürmektedir.
Bununla birlikte aşağıdaki prensiplere bağlı kalarak müşterilerini
bilinçlendirmeyi de bir görev kabul etmiştir.
Tüketici Hakları
Bizden aldığınız ürünleri aşağıdaki niteliklerde size ulaştırıyoruz;
•Ürün kalitesinin tatmin edici olması gerekmektedir. Bununla birlikte
imalat hataları yüzünden kusurlu olarak adlandırılan ürünler ücretsiz olarak
değiştirilecektir.
•Ürün amacına uygun olacaktır. Ürün niteliği, içeriği ve özellikleri
imalatçı tarafından bildirildiği nitelikte olacaktır.
Eğer almış olduğunuz ürünler, bu iki noktada sorunlu ise bu
ürün kusurlu olarak adlandırılmaktadır. Bu durumda aşağıdaki haklara
sahipsiniz:
a-Onarım
b-Değiştirme
Bu haklar, bu web sitesinde yer alan “Ürün ve Para İadesi” ve “Mesafeli Satış
Sözleşmesi” dokümanındaki kural ve durumlar ile çelişmedikçe,
eytay.com.tr üzerinden satın aldığınız tüm ürünler için geçerlidir. Aksi
bir durumda, Ey-Tay Tekstil üreticiler üzerinde sizin hakkınızı arayacaktır.
Eğer Ey-Tay Tekstil bir ürünün ya da bir grup ürünün ikinci kalite veya kusurlu
olduğunu size bildirir ve siz de o ürünü alırsanız bundan böyle o ürünü iade
edemezsiniz, değişim talebinde bulunamazsınız.
Bununla birlikte stoklar ile sınırlı yapılan çalışmalarda yani
indirimdeki ürünler, kampanyalar ve fırsat ürünlerinde kusur söz konusu
olduğunda değişim veya para iadesi yapılamamaktadır. Ancak ürün bedeli
hesabınıza alacak olarak işlenmekte ve bir sonraki sipariş tutarınızdan
düşürülmesi yöntemi ile para iadesi sağlanmaktadır. 6 ay boyunca sipariş
vermeyen müşterilerimizin hesaplarındaki bakiye değerleri ve Ey-Tay Tekstil
Puanları silinecek ve herhangi bir hak talebinde bulunamayacaklardır.
Ürün Fiyatları ve Haklarınız
eytay.com.tr üzerinden ürün alırken, size bildirilmiş ürün fiyatı, seçmiş
olduğunuz ödeme, nakliye ve ihracat yöntemine ilişkin bedeller haricinde başka
bir tutar görmezsiniz. “Ödeme” ekranında Gördüğünüz son “Toplam Tutarı“
ödersiniz. Ancak bir süre sonra aynı ürünün indirimli ya da kampanyadaki
fiyatını görürseniz herhangi bir hak talebinde bulunamazsınız.
Nakliye ve İhracat İşlemindeki Haklarınız
Ey-Tay Tekstil , nakliye firması ile siz değerli müşterilerimiz arasındaki
ilişkiyi koordine etmektedir. İstediğiniz nakliye firması ile çalışma konusunda
serbestsiniz. Ürünlerin müşteriye teslim süresi açısından eytay.com.tr
sorumluluğu, nakliye firmasına teslimine kadardır. Ayrıca nakliye firmasından
kaynaklanabilecek, gecikmeler ve ihracat sorunları ile nakliye sırasında
ürünlerde oluşabilecek hasarlardan Ey-Tay Tekstil sorumluluk kabul
etmemektedir.
Bununla birlikte eğer seçmiş olduğunuz nakliye firması ile sorun yaşamanız
halinde lütfen hemen bize de bildirin. Size bu konuda da yardımcı olmaya
çalışmaktan ve sizin adınıza haklarınız aramaktan memnuniyet duyarız.
Şikayetinizi Bildirmek İçin
Ürünler ve hizmetlerimiz ile ilgili bir sorun yaşıyorsanız lütfen bizimle
derhal temasa geçin. Aşağıda bize ulaşabileceğiniz tüm bildirim yöntem ve
numaraları mevcuttur.
EYTAY.COM.TR
E-Ticaret Müşteri İlişkileri
eytay@eytaytriko.com | WhatsApp : +90 533
655 84 36
EY-TAY TRİKO TEKSTİL SAN.TİC LTD.ŞTİ.
KOÇMAN CAD. BAĞLAR MAH. NO:45/1 NİRVANA GÜNEŞLİ B-BLOK 79-78 GÜNEŞLİ-İSTANBUL